världens bästa dag ♥

hejhej ♥
idag i skolan var vi i valstugorna inne i stan och intervjuade dom olika partierna.
man var 3 och 3, och jag var med atila och alfred.
roligare än att ha vanlig lektion iaf :)
så fick man lite ballonger, pins & godis.
sen stack vi tillbaks till skolan och åt i bamba.
sen sluta vi.
så gick jag och gina till änglashopen för jag skulle köpa present till linda älskling :)♥
köpte en badbomb, den kosta 39.
sen stack vi till gröna och va där med massa.
måste faktiskt säga att jag är bäst på fotboll :D
höhö,
as flum.
sen vid halv 3 åkte jag till järntorget och väntade i en halvtimma på att linda skulle komma.
vid 3 kom hon.
så underbart att träffa henne :o
hon fick såklart en bamsekram och presenten. ♥
sen tog vi 3an hem till henne.
så tog vi massa bilder, ni får dom senare i inlägget.
vi hade iaf sjukt mysigt.
bästa dagen ! ♥♥

bilder:


haha älskar diig ♥













haha linda värmer upp ;) <3


3 små bilder jag tog på mig igår :)<3



bästa dageeeen , puuuss/minna ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: linda

bästa dagen ever!

men fail bild på mig när jag inte ens kom upp, hehe ;)

älskar dig mest bästavän <3

2010-09-04 @ 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0