trupp 4 ! ♥

hellu :)
träningen var nice :D
hade först pegasos, och en sidostation, sen tog vi bort pegasosen och hade trampett ist :)
vilket jag gillar bättre, för jag är ju minimänniska, och man måste vara ganska lång för att köra pegasos, så ja ..
men sen körde vi lite volter och så :)
bara för att nicoles piercing är skitfin, :love:
efter träningen hämtade peter mig, så åkte vi till chapmans torg och köpte pizza.
sen åkte vi hem till mig och åt den :D
sen gjorde vi typ ingenting.
vid 8 åkte han hem, och ni sitter jag och tittar på valet, för att vi har det i läxa, så sjukt tråååkigt -.-
och det håller ju typ på till 12, asså guud :O
jaja,
ha de bra :]

Kommentarer
Postat av: nicole

aw, tack haha :)<3

2010-09-19 @ 21:32:32
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0