träning snart (L)

hej alla

kom hem från skolan för en stund sen, rätt kul idag, inga lektioner eller nåt.
först så hade jag, felicia & jasmine uppvärmning för F-2 orna, gick bra :D
sen så sprang dom skoljoggen och vi stog vid banan och heja på dom.
sen åt vi i bamba, god mat för en gångs skull, kyckling med RIKTIGT ris ;]
iallafall så hade vi en uppvärmning till sen för 3-4orna.
gick också bra.
sen heja vi på dom också.
eller heja och heja ;$
jag, atila, joar & jasmine typ flumma loss :D
bara dom fattar :)(L)
sen sprang 5orna & 6orna.
vi springer ju typ dubbelt så långt som dom små.
vi springer ju ner till plaskis och runt där också.
svinjobbigt ;s
kom iaf 6a av alla tjejerna, och 1a av dom i min klass.
aja, sen tog jag spårvagnen hem till pappa.
så ringde jag linda direkt när jag kom hem :D<3
asså shit vad det var längesen vi träffades :oo
saknar henne enormt ;(
kanske ska vara med henne på fredag :DD
och hon fyller ju år på lördag, så måste fixa present ffs (L)

kl 17 börjar träningen, så får pka härifran om en timma.
ha de bra/ minna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0