träning [L]

shuu ,
detta blir ett kort inlägg för mamma tvingar mej stänga av datan,
men dt vill inte jag ;d
först var dt skola, hade ett engelskaprov, och ett matteprov, -.-''
sen hade vi några fler sega lektioner.
på bamba rasten gick jag, lollo och nora hem till nora för hon skulle hämta sin kamera till elevensval.
haha jag och lollo var typ helt handekappade och kämpade uppför backen xd
till slut kom vi fram iaf.
så hade nora lovat oss att vi skulle få glass om vi skyndade oss i lite snabbare än snigelfart.
så dt fick vi :D
haha jag & lollo är bäst, vi bara hällde på massa strössel, chokladsås och sån skit över hela glasspaketet, och så åt vi ur dt :D
HAHA ni kan inte fatta hur kul dt va :D
sen blev vi 3 sugna på popcorn, så vi poppade dt, schhhh :O
om ni säger nåt är ni döda :)
så var vi tvungna att gå, så vi tog popcornen på vägen.
ja och lollo typ tryckte in popcorn i munnen medans nora tog ett i taget, vi lämnade ett fint spår bakom oss :)
jaja sitter här och babblar, sen hade vi vanlig gympa, sen bamba, sen svenska och sen elevens val, styrka och kondition med henke -.-
vi skulle springa 3 varv i svalebo och få bättre tid för varje gång.
dt gick ganska bra.
lollo, vi äger alla (Y)
efter skolan hämtade mormor och morfar mig, så åkte vi till dom och åt, sen skjutsade dom mig till träningen.
vi hade tumbling, och lite sidostationer.
kunde inte springa, för jag har sträckt mig i låret typ, dt gör skitont :S
så jag körde rondater och stillastående flickisar.
efter träningen tog jag spv hem, så åt jag thaimat, och kladdkaka, skitgott :)

puss/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0