träning :D<3

hejhej.
kom hem nyss från träningen.
kan berätta lite om min dag :)
gick upp och fixade mig som vanligt.
sen drog jag till skolan, började 8, som vi gör varje dag -.-
asså jag har feta problem med att gå upp på morgonen :O
orkar inte berätta vad vi hade för lektioner..
sen efter bamba hade våran klass bazar :D
när vi hade det förra gången fick vi in 3500 ;)
och då fanns det bara ckokladbollar kvar för vi hade bakat för lite.
men nu hade i bakat mycket mer.
jag hann inte stå nånting för jag skulle träna klockan 5.
men hoppas det gick bra ^^
just det, mimmie, amanda, love & vile kom dit, för er som inte vet vilka dom är så gick dom i våran klass förut men dom bytte till nordhem.
det var kul att träffa dom, har saknat dom sjukt mkt.
jaja jag åkte hem till pappa och åt lite, sen stack jag iväg till träningen.
det var asnice, gick bra tror jag.
Linda kanske ska börja :D:D
och då kommer vi träffas mycket mer :love:
och så ska jag träna med trupp4 på söndag :D<3
hoppas att det går bra.
orkar inte blogga mer..

puss,

Kommentarer
Postat av: nella

minna!

börja i våran trupp :)

2010-09-15 @ 21:30:51
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0