tipsar lite bara (;

tänkte tipsa er lite om vad jag använder till mitt hår,
mascaror osv .. enjoy (y'
ursäkta bilkvaliten, tagna med mobilen.


proffs hårspray, håller hela dagen, funkar bra,
köpte den på 19 spänn på lindex.

om man precis har duschat och har fuktigt hår,
och vill ha det lockigt kan man ha i den här,
så typ ' tvinnar ' man i vissa delar av håret och sprayar med hårspray så blir det lockigt.


natusan kids balsam spray,
den funkar ungefär som ett balsam,
fast man sprayar det.
håret blir mjukt och glansigt och lätt att borsta ur.
'
daniella balsam och schampoo,
köpte dem för 10 kronor styck på dollar store för att jag inte hade något annat i dalarna.
funkade inte jättebra precis,
rekomenderar inte.


syoss volume lift schampoo,
mitt favorit schampoo helt klart!
luktar jättegott och stärker håret och det blir lätt att borsta.
kostar runt 70 kronor.


elvital anti-breakage schampoo,
ett jättebra schampoo som jag tycker alla borde testa!
vet inte vad det kostar, 50 kanske :)


glossing schampoo från the body shop.
gör håret glansigt,
men det blir dock tovigt och sliter på håret.
rekomenderar inte, vet ej priset, mamma köpte.

hårinpackning från loreal.
jag älskar det verkligen!
det är hur bra som helst.
rekomenderas !
kostar 50 kronor (:


ögonsmink borttagning från the body shop.
mascaran går bort på 3 sek,
mycket bättre än att stå med en tvål och trätta i 5 min,
och att det svider i ögonen.
dock ganska dyr, men den är värd varenda krona ;)
145 kronor.


värme skyddande spray,
använder alltid den innan jag plattar håret,
så inte håret slits.
vet inte vad den kostar.


rengöringskräm.
den funkar som vanlig tvål,
fast mycket bättre,
jag menar att man tar den över ansiktet,
och sen sköjler man bort med vatten,
jättebra,
vet inte priset.


plattång.
blir varm på 20 sek!
håret blir spikrakt.
älskar den.
köpte den för 500 hos en frisör.

mascara,
maybelline
the colossal volume express mascara.
detta är nog den bästa mascaran jag nånsin haft.
rekomenderar den verkligen.
fick den av jasmine,
men den kostar typ 110.

den här fick jag också av jasmine,
haha hon ger mig typ massa saker :o
iallafall så är den bra,
väldigt stor borste,
men kan klumpa.
vet inte vad den kostar.

det var det,
hoppas ni gillar att jag tipsar er lite :D
pusshej/minna <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0