tebax från stan :)

shaaaaa :)

idag har jag och minna varit på stan, egentligen skulle jag, alba elin.p och elin.h gått på liseberg kanske, men alba och elin.p kunde inte så elin.h frågade om bara vi skulle gå, men jag kom hem ganska sent och var dessutom trött, så det får bli en annan dag ist (:
precis nu slutade harry potter och halvblodsprinsen som jag kollade klart på :)
så jag sitter och chattar lite med en som heter amanda från wislanderlägret och louisesöt (www.louiseengelbrektson.blogg.se) än så länge :)
nu ska jag snart öva på spanskan så att jag får alla rätt, annars får jag panik typ :-o
iaf, jag handlade inte så mke på stan idag,
jag handlade en foundation.
Här kommer lite bilder på den (:

 







jag och minna rekomenderar dom verkligen, dom är faktiskt sjukt bra (:
någon gång denna veckan kommer väl svaren på frågorna ni har ställt,
men jag tycker att ni kan ställa liiiiite fler frågor faktiskt ;o
lite snålt tkr jag :-o
kom igen nu,
vi vet att ni kan mer,
ni är bara lite lata :D
men kom igen ,
en kommentar tar lix 1 minut -.-
då slänger vi in 2 till dej ;)
det blir till din förtjänst om du kommenterar :) <3

men ska göra lite spanska nu så jag har rätt till imon'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0