svar på frågestunden.

hur träffades ni och blev kompisar ? :)

vi träffades på dagis. Sen efter tappade vi kontakten helt tills vi träffades på en fest med alla från dagis, då blev vi jagade av killarna och så klättrade vi upp i ett träd där vi började prata o.s.v

till patricia :)

använder du bh ?
ibland
isåfall, hur länge har du haft det?
jag skaffade min första bh i 3:an, men den använde jag aldrig, sen började jag köpa och använda i 5:an ngn gång :)
hur många bh:ar har du?
5 tror jag
hur söt tycker du att du är på en skala från 1-10
HAHA, vilken fråga :o
vilken mobilmodell har du ?
W595
vilken favoritbok har du?
många , t.e.x alla twilight och harry potter böckerna, men även en bok som heter Lola Rose
kan du lägga upp lite fler bilder på dig ?
visst, men först måste ingeborg fixa en grej :)
till minna:

tycker du att du är söt?
inte så värst
kan du lägga upp sminkvideos på dej ?
har ingen youtube, och man måste ladda upp den där först, men kan skaffa dt.
vilken färg har du på din mobil ?
rosa :)
har du facebook?
mh
skulle du kunna pussa patricia på munnen ?
ja :)

här kommer min fråga då (; när ska vi byta tillbaka våra skal patricia? ha-ha-ha !
imorgon , tisdag . har saknat mitt skal :(

Patricia, har du någon pojkvän,isf vem?
Om inte, är du kär i någon? Vem isf?

nej, jag har tyvärr ingen pojkvän . jag är inte kär i någon just nu (;

varför snodde ni bilden? -.-
HAHAHAHAHAHA, den finns på google, så ägd :)

Till Minna
Hur kan du vara så söt?
det är jag inte ;)
Ska du färga håret igen? 
kanske
Isåfall vilken färg?
mörkbrunt :)

Till patricia. 
Hur många gånger har du klippt dig ?
i hela mitt liv har jag klippt mig 3 gånger :)
Är ditt hår äkta eller löshår ?
allting är äkta :D känn på den ;)
Har du någonsin färgat ditt hår?
nää, inte riktig färg, bara med såna här burkspräj :)
Har du pussat minna på munnen någon gång?
ao ;p

Hur kan ni vara så söta?
P: är jag inte ? -.- M: patricia är det men inte jag.
Hur länge har ni känt varandra?
kolla där uppe.
Är ni bästakompisar ?
bästa bästa :)
Vilka är era bästa kompisar ?
M: patricia, jasmine, louise, ronja, mimmie, gina, linda, nora, bella, säg till om jag har glömt nån.
P: minna, elli, amanda, sara, ebba, milla, mathilda & nora ser jag mest som systrar än som bästa vänner. säg till om jag glömt ngn.
Hur mycket gillar ni varandra på en skala från 1-10 ?
M&P: 11+ :)<3 
Har någon av er pojkvän eller flickvän ?
nej.
Är ni kära i någon ? Isåfall i vem?
P: nej. M: it just nu.
Vilken är eran största hemlis någonsin ?
P: vill inte ta upp i bloggen (:
M: samma :]
Vad är det pinsammaste som någonsin har hänt er ?
P: vet inte.
M: vene, men när jag och patricia var på liseberg, så väntade vi utanför, för det hade inte öppnat, så skulle jag gå på toa, så fanns det typ ingen, men så hittade vi en som var ledig, fast när jag öppnade dörren stog det en gubbe med neddragna byxor och kissade ._. HAHAHAHAHAHAHA !

Hur funkar det att ha en blogg ihop?
bara bra tycker vi ;D
Kommer ni överens om vad det ska stå eller bloggar ni var och en för sej?
vi bloggar oftast en för sig förutom när vi är med varandra då ;)

Hur länge har ni känt varandra?
kolla däruppe :P
Hur långa är ni?
M: hehe ;$, 1.48
P: ungefär 166 - 168 ?
Patricia är du ihop med nån elr kär i nån?
kolla där uppe (:

varför tog ni en bild från google?xd
minna sa att hon hade gjort den, men hon hade tagit den från google för att hon var lat :)

hur länge har ni haft eran blogg ?
sen i augusti nån gång.
vilka är era bästavänner ?
kolla upp :)
är ni tsm med någon ?
titta upp igen.

Hej :3 eum.... Varför gjorde ni en blogg? c:
vi tyckte dt verka kul.

asso, vem äe du käär i patriciaa? (a' btw, LÖV ur haiir:D<3
ingen just nu :) thx <3

hhej sötungar ,
jag har några frågor .

vilka är era bästavänner?
kolla upp ;)

har ngn av er mens ?
näe

har ngn av er pojkvän ?
näjj

har ni haft '' samlag '' ? ;)
nämen usch , verkligen inte.

använder ni bh ?
looka upp :D

vem gillar ni mest av killarna utanför eran skola ?
M: mohammed förfan !
P: turkos tror jag :love:
vem är den taskigaste ni vet ?

finns det någon som ni riktigt '' HATAR ''
P: jb :) nää, men javenne :o
M: hemligt

vem ogillar ni ?
P: justin bäver som äter blåbär :)
M: justin bieber ;)

hur lärde ni känna varandra ?
kolla upp.

hur länge har ni kännt varandra ?
kolla upp.

favorit mat & färg ?
P: många, turkos
M: tacos, pizza, roosa ofc ;)

TILL PATRICIA!!!!!(L)

GILLAR NI GLASS?????? OM NI INTE GÖR DET SÅ GILLAR JAG INTE ER!! JO XD SÅ KLART I LOVU ALEXANDRA!<333333333333333333
näduvet -.-

vem är du/ni kär i ? till patricia och minna :)
ingen just nu :)

ah , vem är sötast i klassen patricia?
får tänka.

beskriv er själva med tre ord:)
M: bäst, pedofil crazy :D
P: bäst, godisgris , knäpp :)

Hej! Allt bra med dej :)
omg, vem är du -.-
ja, vi mår bra tack.

Hejsan, göres idag? :)
omg, vem är du ? -.-
vi gör ingenting just nu :o

det var nog alla frågor (:

tack så mke för alla frågor :D <3





Kommentarer
Postat av: minna och patricia <3

asså texten blev lite konstig på slutet -.-

2010-09-20 @ 18:19:34
URL: http://ttwiniies.blogg.se/
Postat av: ishaa '

fin blogg :)

2010-09-20 @ 18:44:41
URL: http://ddolphiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem tycker ni är sötast och snyggast i hela världen?:D

2010-10-29 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0