sjuk -.-

shaa bloggen, igår va jag med minna :))
hon kom till mig vid fyra typ, så satte vi oss lite vid datan för att göra ett collage som header.
När vi hade gjort klart den så skickade vi den till lollo ( www.louiseengelbrektson.blogg.se ) så att hon kunde sätta in den :)
tack finaste louise <3
efter ett tag gick vi upp till Hans ( minnas pappa ) för att äta hans hemlagade pizza.
sjukt gott.
sen gick vi och köpte godis.
när vi hade gjort det gick vi till en '' lekplats '' nära Minnas pappa och så gjorde vi krabban :)
sen var jag tvungen att dra klockan halv 10 :(
när jag kom hem kände jag att jag var lite tjock i halsen.
Sen när jag vaknade idag så var jag alldeles varm och jag hade 38 graders feber -.-
tjock i halsen också.
sjukt tråkigt.
men snart ska jag väl kolla på film antar jag.



puuuuuss / patricia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0