shulululu :D

hejhej :)
säger som Minna.
Dagen har varit supernajs :)
Imorgon ska vi börja filma (y'
Blir ett snabbinlägg nu, bara för att jag känner mig ouppdaterad.
hihi.
idag har jag typ varit i skolan,
vi övade lite på filmen på rasten,
gick väl sådär för mig, jag flummade lite mke .
*hömhöm*
annars gick det väl bra, fast victor kunde ju inte precis elin.p : s roll :)
HAHAHAH.
sen gick jag hem och åt lite och gjorde läxorna (:
när jag var klar med läxorna fick jag panik när jag kollade på klockan.
jag hade typ 2 minuter på mig för att gå till nordhem.
ge mig ett lycka till -.-
eller jag hade behövt,
jag kom såklart typ 10 minuter försent O.o
haha.
men så skulle minna komma till sången, men hon kom först när den var slut -.-
men hon var med på min flöjt iaf,
flöjten gick la sådär.

men måste sluta nu, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0