shululu

häj göllungar (:
dagen har varit skit najs :)
först va de skola, jag, simon, atila, james, gina, jasmine & lollo hade askul på rasten ;d
tog massa bilder, dom får ni nog imorn, för har ingen usb sladd hos pappa.
efter skolan åkte jag till pappa, och så skulle jag egentligen varit med på patricias sång på nordhem, (nordhem ligger mitt emot pappas hus) men jag hamm inte, för jag slutade 3, och sången började 20 över 3, men jag försökte hitta dit, det är omöjligt att hitta där, jag lovar dig, jag gick typ runt där i 15 minuter, och sen ringde patricia och sa att jag var i fel byggnad xD
iallafall när jag kom dit var hennes sång slut, så jag var med på hennes flöjt istället.
sen när den var slut stack vi hem till henne och svarade på frågestunden.
och typ flumma :D
sen kl 7 var jag tvungen att gå hem och äta, och nu sitter jag här.

puss,


Kommentarer
Postat av: Ida :)

Ganska mycket tror jag, men det beror ju på vilket photo shop man ska ha oxå, Cs5 kostar typ 10 000 eller något xd

men det sofia har kostar typ 800 och jag har inte köpt mitt 8)

2010-09-21 @ 16:57:40
URL: http://loftmynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0