PATRICIBLOGGARVIAMOBILEN.:)

hej alla trevliga människor. just nu sitter jag och kollar på film för jag har inte så mycket att göra -.- harry potter och den flammande bägaren :) ruuuligt. Är där när cedric har dött, nivet på den dära kyrkogården där Voldemort blir mänsklig igen? Eller ni kanske inte har sett den. Bara för att JAG har te och kakor :) Hihi, senare ska jag nog baka :d det ska bli trevligt. Någon som har förslag? Ska föröka blogga lite oftare från mobilen om jag inte har tillgång till datorn. Så att bloggen är uppdaterad, fast det lär den vara för att minna bloggar väldigt ofta (: vilket är väldigt bra tycker jag. Så slipper jag jämna att bloggen inte är uppdaterad. Men jag SKA försöka att blogga mycket. Hihi, (a) men nu ska jag nog kolla vidare på filmen nu. Ring/smsa om det är någonting ni vill. Puss / patricia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0