otroligt rolig dag O.o <3

hejhej (;
Kom ganska nyss hem, men det kommer vi till lite senare.
Ska snart äta å lite sånt, så det blir inte ett megainlägg idag :)
jahopp.
Idag har man haft studiedag.
Skulle hämta minna på sanna efter hennes tyska hade slutat,
men den skolan är det omöjligt att hitta i -.-'
men så såg jag bella (som går i den skolan)
så hon hjälpte mig :D
så jag satte mig utanför hennes klassrum och väntade (:
så kom hon ut tsm med felicia :)
sen gick vi en trappa upp och väntade på att spanskalektionen skulle va slut .
medan vi väntade stog vi och pratade med fia.
så kom alla ut då,
var en aning pinsamt, har ju aldrig träffat dom förut,
men så typ träffade jag jonte , joar , jasse och nora .
var det ngn mer som jag typ visste vem det var innan ?
säg till isf.
sen så kom typ louise från franskan .
kul att ha träffat henne också :)
när vi va påväg ner i trappan så stannade minna och sa '' men patricia ! du måste ju träffat Atila ! ''
jahopp, då skulle man träffa atila också :o
HAHAHAHAH,
pinsamt :)
menmen,
så hade vi typ '' sällskap '' med joar , jonte och jasmine till en affär som dom tydligen kallar turken :)
hihi.
kulkul.
sen kollade jag på medan minna hade träning så fick jag träffa nicole / nicole
men jag fortsätter inläggen snart, för jag måste äta nu.

puss /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0