orientering ;)

tjena bloggen (;
idag i skolan hade vi lite lektioner, har världens dåligaste vikarie, för morgan är sjuk -.-
aja efter bamba (asäcklig mat) så gick alla upp och bytte om.
sen gick vi till slottskogen, för vi skulle orientera.
var typ skitnervös för ja inte skulle klara dt.
fast jag hade lätt.
iallafall så var man tvungen att ha 4/6 för att bli godkänd.
jag och lollo hade exakt samma kontroller, så vi samarbetade lite, schhh :o
vi hittade 5 stycken, skönt (;
och när vi precis hade hittat 8an, den 5te som vi tog, så mötte vi atila, så hittade vi ett gevär i en buske.
det var bara ett luftgevär, men ändå liksom ;s
sen stack jag, lollo, james och joar till majvallen och köpte godis.
sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och ska snart dra ner till Patricia, :)

take care/minna ;3 <3

Kommentarer
Postat av: louise

har frågestund på bloggen.

så kolla in och släng in en frågaa :)



http://louiseengelbrektson.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment



kram.

2010-09-11 @ 12:31:17
URL: http://louiseengelbrektson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0