ont i foten -.-

hejsan hoppsan alla , patricia här.

Idag gick klassen och indervjuade typ alla som representerade alla partierna :-o
ganska kul.'
efter det gick jag hem med amanda.
kul.
på vägen hem fick amanda världens skoskav och vi tog lite fel spårvagn så jag skulle bära henne på ryggen.
amanda : du kommer inte ens orka 60 meter -_-
jag: öhm, jo? den flygande köttbullen klarade ju slangen ?
efter typ 25 meter trampade ju jag såklart snett.
aj som f'n.
sjukt ont.
typ vrickade den eller ngt ;'s
jag typ haltade hem barfota.
aslångt kändes det som.
herregud, jag kunde knappt gå ju :-o
menmen, efter ett tag kom jag iallafall hem.
både jag och amanda var tvungna att tvätta fötterna, för båda var jätteskitna under, för vi hade gått barfota .
när jag kom hem så ringde mamma , så jag berättade att jag hade typ vrickat foten.
hon sa att jag skulle ta massa is, linda hårt ett bandage runt foten & ha den högt uppe.
det var svullen ju :-o
det var inte kul.
men iallafall.
mamma sa att vi kunde ta lite te om vi ville.
ah, så gjorde vi det.
det var trevligt.
höhöhöh.
bara för att vi tog choklad till (y)
sen gick vi in på datan och redigerade lite bilder.
nu sitter amanda och smsar med victor & simon.
fattar inte varför -.-
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.
men det är väl kul för henne.
klockan halv 6 ska hon dra hem :-(


ska jag berätta lite om koster ? :)
det vill ni inte va ?
men det gör jag ändå, för jag vill att detta ska bli ett låååååååååååångt inlägg :-)

iallafall,
förra onsdagen så gick jag från skolan typ halv 2 för att åka i en bil i typ 3 timmar .
kul.
eller inte.
nä, det var faktiskt dötrist.
men efter dom tråkiga timmarna så kom i äntligen fram till strömstad.
sen skulle vi ju ta båden så såklart.
typ en halv timme.
sen skulle väskorna köras upp och jag & mamma fick gå upp.
mormor har ju ont i sin fot, så hon fick åka elbil tillsammans med en man & med bagaget .
dagen därpå gick jag och mamma ner och hyrde cyklar,
sen cyklade vi till affären och köpte glass.
shit va goda smaker :-)
sen cyklade vi typ hem.
nästa dag cyklade jag och mamma typ runt hela koster :-p
kul men jobbigt -.-
sen försökte vi hyra elbil så att mormor skulle få komma ut lite.
men det var sista dagen då.
den första skulle gå mellan 15-20 km i timmen,
den gick 2 km i timmen.
så vi fick byta till en annan.
den skulle gå 15-20 km i timmen,
den gick 5.
vi '' klagade '' och fick tillslut hyra snickarens bil.
den var smutsig som f'n.
men jag fick sitta på flaket och det var väl roligt.
vi åkte på nästan alla åkbara vägar som gick och sen åkte vi och badade.
det var bara jag som badade.
kallt var det.
jag gick ut längst ut på bryggan, HAHAHAHHAHAHAHAHAH,
när jag gick ner i vattnet gick vattnet mig bara till knäna, och det var längst ut liksom.
men jag fick böja mig ner för att jag skulle kunna få vatten över hela mig.
nästa dag åkte vi hem.
jahopp, tre timmar i bilen igen då -_-
inte roligare denna gången.
när vi hade kommit fram åkte vi till min moster och grillade vi kalkon.
sjukt gott :)
sen åkte vi hem, och sov :)
myysigt.
orkar inte blogga mer nu.
bilder kommer senare.

puss / patricia <3


Kommentarer
Postat av: felicia <3

fin fin finblogg

& verkligen ett lååååångt inlägg :)

du , varje sommar åker jag typ till strömstad och hälsar på släkten . 2 & en halv kanske det brukar ta för oss då , men det tar lång tid , men man vänjer sig ;) puss

2010-09-09 @ 17:39:08
URL: http://isabellefelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0