nu står den i ugnen (;

häj igen ;)
den står i ugnen nu, så då hinner jag ladda upp lite bilder :)
bilderna från rasten kommer också, måste ladda upp en bild på mig och Nora i parken idag med, vi ser ut som simon och oscar för att vi har deras tröjor på oss, det va skitkallt :o


jag, simon louise, atila, gina & james :D

jag & lollo :D

jag, lollo, gina, james, jasmine & atila :D

gina, jasmine, atila, lollo, simon, jag & james :D

jasmine, jag, lollo :D

jag, james, lollo, atila, jasmine & gina :D

james, lollo, jag, gina, atila, jasmine, simon :D

jag, james, lollo, atila, simon & oscar :D

jag, james, lollo, atila, simon & oscar :D

jag, lollo, mathias, atila, james, simon :D

vi igen :D

jag, simon, lollo, atila, james, mathias & oscar, haha det blev lite fail, för vi hade självutlösare, och jag hann inte sätta mig xD

jag, lollo, james, atila, oscar, simon & mathias :D

jag och nora i parken idag, aw :love:

smeet :P

i formen, var tvungen att ta en sån, för vi hade ju bazar så min är kvar i skolan -.-

i ugnen :)

färdig :D

AWW :love:
var bara tvungen, det kommer en till bild från dagis :)

naw , hihi :)<3

typ bildbomb ? :O
men det är väl bara kul ? (:
godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0