nicole har fel ;)

shaaaa bloggisch (;

nicole har fel,fel,fel och fel :)
filmen var en av dom bästa filmerna jag har sett ,
HAHAHAHAHAA.
vet ni hur mke vi skrattade ?
vi typ störde alla på bion -.-
måste se den igen snart!
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH,
jag, ebba och fille va typ fulla på godis :'o
dagen va bäst.
kommer nog bilder snart.
orkar inte ladda in bilderna nu <3
men sjukt kul hade vi.
rekomenderar filmen verkligen .




~ älskar er tjejer ~ <3



Bara så att alla vet saknar jag min Ingeborg.
Vi måste ses snart,
jag älskar henne,
hon e sjuuuukt söt & snäll :D<3



hon kommer inte bli glad för att jag tog denna bilden, men hon måste inse att bilden är underbart fin.

www.eendastingee.blogg.se

kommentera | följ ! <3


nu till ett test,
fråga mig INTE vf jag gör detta, bara för att jag har grymt tråkigt -.-

TJEJTEST  2010
Vågar du inte, är du feg

DU
Du heter - Patricia
Du går i klass - 6ab <3
Ditt humör just nu - trött men flummig (:
Du har just nu på dej - typ mjukisbyxor, linne och kofta, och underkläder såklart.
Du älskar färgen - typ nästan alla
Du älskar maträtten - många.
Din favoritdag skulle se ut såhär - venne riktigt ;)

KÄRLEK

Du är tillsammans med någon - Ne
Du har varit det detta året - Ne
Du är kär i någon - jadu ;)
Du älskar att vara kär - beror på,

VÄNNER & FAMILJ

Du har många vänner - Ja
Du har en stor familj -  nä, inte jätte ,
Din familj gör minst en familjeresa varje år - ao.
Du älskar dina vänner & din familj - Klart ! :D
Du finns där för dem - Klart

ÖVRIGT
Om du fick vara någon annan för en dag skulle du vara - hihi, venne ;o <3
Ditt favoritplagg är - mååånga !
Natt eller dag  - Båda :D
Singel eller förhållande - beror på.
Kompisar eller familjen - båda (!!)
Handboll eller fotboll - handboll ofc! dum fråga -.-
Stockholm eller Göteborg - men herregud, gbg ofc ! ;d <3
Foki eller Kissie - Foki ?





jag är sjukt boring.
kommentera ?
snart, väldigt snart kommer svaren på frågorna,
javet,
jag har sagt det förut, men ändå ;)
men nu orkar jag inte blogga mer (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0