kom präääciiiss hääääämm :)

Tjenis penis ;)

Kom nyss hem, typ tog en macka och ska snart göra lite saft tror jag :)
just 14.30 kommer Ebbabästavän och Fille ringa ,
bara för att vi ska gå på bio och se '' vampyrer suger '' ;DD
vet ni hur länge jag har viljat se den !?
nää, det gör ni inte :o
hihihi (A)
det är riktigt roligt att flömmaaaa :D
btw, idag har vi haft skolval -.-
jag, elin.h, simon och gelis satt och typ tog emot rösterna och '' bockade '' av dom .
sen efter ett tag bytte elin.h och gurra uppgifter så jag satt som ensam tjej med gelis, gurra och simon .
höhöhöhö.
nu sitter jag och chattar med amanda och milla :)
förut med alba oxå :)
ngn som vett tvillingkoden till sims undrar amanda !?
snaaaaaaaaaaaaaaaaaaart kommer svaren på frågorna , och snart kommer headern igen (hoppas jag ! )
hähä. jag är typ liiiiiite död , minna typ halvhugger mig för att jag har sabbat hela bloggen -.-
jag är sämst,
jag tycker att jag borde få en fet j'vla applåd för det (:
HAHAHAHAHAHAHAH,
javet.
snart ska jag nog sminka mig lite , för man ska ju på bio snart, och då vet man inte om man träffar någon trevlig människa ;o
nä, skämta, men javenne, ska nog göra det snart.
kanske använda min nya foundation :)
men nu måste jag dra <3



Kommentarer
Postat av: nicole

den filmen är dålig ;o

2010-09-17 @ 19:12:31
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0