jag måste seriöst ha problem -.-''

Rubriken avslöjar.
patricia här btw, jag MÅSTE HELT SERIÖST HA PROBLEM !
jag har sabbat HELA bloggen -.-
HAHAHAHAHAHAHAH,
f'n , jag är sämt :-o
Idag har jag varit i skolan då som sagt :)
Orkar inte berätta vad vi hade för lektioner och sån skit :-D
menmen,
sen i omklädningsrummet fick vi tuggummi av Elin.P (hon på bilden)

gott :D

sjukt billigt är dom tuggimmina, ska LÄTT köpa dom :)

 

 

Imorgon blir det nog Liseberg med Alba och Elin.P (hon på bilden somsagt :o)

Kanske amanda hänger med också :)

vem vet?

vi ska npg fråga alla tjejer i klassen om dom vill följa med :)

för det är billigt imorgon
Fredag blir det nog Ebba + Bio :D
ska bli superdupermeganajskul <3
Snart ska jag dra på tennisen,
sen drar jag till handbollen.
asså shieeet vilket regn ,
jag blev sjuuuuuuukt blöt -.-
fast jag hade ju iofs duschat innan ;)
för vi hade gympa sista lektionen..
f'n vilken jobbig lektion -.-
såna lektioner gillar jag INTE.
men nu måste jag dra så att jag inte kommer försent :D

puuuuss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0