ingen rubrik.

heeej alla
minna här ;d
har ni saknat mig ?
nä ja bara skoja.

men dagen har varit ganska najs. först skulle vi haft spanska på sanna, men läraren var hemma, så vi fick håltimma. så jag, jasse, nora, och lollo stack till parken en stund. sen när vi kom tillbaks hade vi vikarie.
seeeegt.
jaja efter skolan stack jag och mötte patricia på olivedal.
så gick vi hem till mig och hade bäst :D
så gick vi ner till en lekplats och så lärde jag patricia krabban.
så gjorde vi det typ 24/7.
sen klockan 5 skulle hon ha orkester på nordhem.
så typ visste hon inte var det var, så vi typ gick runt i hela skolan.
men till slut hittade vi.
riktigt scary skola det där :s
enligt mig iaf.
sen var hon tvungen att dra hem för hon hade läxa.

puuuss/minna ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0