hipp hipp hurra

hej bloggen
förlåt att jag inte bloggade igår, men hann inte, :(
men igår så var det skola som vanligt, älskar fredagar, för vi slutar tidigt då (A)
först hade vi dubbelbild, sen matte, sen engelska, sen bamba, och sen 20 över 12 slutar vi :)
då stack jag och jasmine iväg till frölunda för jag skulle köpa en tröja.
först kollade vi i lite affärer, sen köpte jag en tröja från newyorker, bild kommer sen.
älskar den affären hehe.
vid klockan halv 4 åkte vi hem igen, men på marklandsgatan var det 7 minuter till spv kom, så vi orkade inte vänta, så när vi gick till bokekull började det såklart spöregna -.-
så vi vlev pisseblöta.
men till slut kom 3an och så åkte vi hem till mig.
juste, dom har fått in nya gröna baseballjackor på gina så alla vet, dom va rätt snygga, men bara för att jag redan har en svart vit från london ;)
iallafall så fixade vi oss, för vi skulle på discot på majkens.
sen kom mamma hem, så vi åt, sen drog vi dit.
haha måste säga att det var nog det roligaste discot jag har varit på på majkens :D
dt var skitkul verkligen,
HAHA jag och simon är bäst.
grattis till oscar & felicia, så söta :love:
jag var typ helt crazy och flumma sönder -.-<3
aja, efter discot gick jag hem och gjorde ingenting.

idag:
mamma väckte mig 10 och sa att om jag ville med till stan så var jag tvungen att gå upp.
jag bara snark -.-''
men jag gick upp och fixde mig, sen åkte vi till stan och köpte en film till min kusin isak som fyller 7 på måndag.
sen gick vi till nordstan och kollade på nån bok som john som fyllde 18 i förregår (mammas pojkväns barn).
men dom hade inte den, så då var vi tvungna att åka till frölunda och kolla där.
och det fanns den :)
så vi köpte den, sen gick vi till team sportia och kollade på en vindjacka till mig.
hittade en lila, inte för att jag gillar att ha jackor, men mamma typ tvingade mig x)
aja, sen åkte vi till johns kalas, fick tårta :D
mums,
vi var där typ 3 timmr, sen åkte jag & mamma till coop och storhandla.
det är typ allt som har hänt idag & igår.
bilder kommer nu:

jag och jasmine på gina tricot :)

grön baseballjacka.

99 kr på newyorker <3

outfit 2day, förlåt för bildkvaliten, dom är tagna med webben..

499 kr på team sportia <3

puuss,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0