dagens outfit + bildbomb :))

 

 

tröja - washington

byxor - stadium ?

" jacka " , enligt victor en skatejacka. - kiel

|
|
|
v



som ni ser har jag kryckor på bilden.
har haft det idag.
hade sjukt ont i foten.
hade amanda på axlarna och så trampade jag snett.
fyf'n va ont det gjorde.
men nu är det mkemke bättre,

ska nog ladda upp lite bilder från koster nu ?
HAHAHAHAH :D
ni kommer inte orka.
det är typ 100000 st.
och dom är bara från kameran,
har inte laddat in dom från mobilen i datan än.
ska nog göra det snart.


jag har typ tagit 100000000 bilder på vatten & utsikten och massa sånt.
orkar inte ladda upp alla dom :)








det var visst inte så många bilder på mig från kameran, så jag laddar inte upp dom typ,
för det finns typ inga fina :s


fin, javet -.-





orkar inte ladda upp fler bilder från kameran nu.
nu blir det lite bilder från mobilen ist :)
för nu har jag hunnit ladda in under denna tiden.



blev lite bilder från gympan idag :)

tahahaha, victor :)



daniel :DD


jonas, victor & gelis c''x


inte från gympan som ni kanske ser :)



elli :)<3


elin :)))) <3

amanda <3

 <3

<3




naw :))


så sant (L)



där fick ni lite bilder, orkar faktiskt inte lägga upp fler nu.


puss ,





Kommentarer
Postat av: emma <3

söta :DD <3

2010-09-10 @ 15:59:25
Postat av: Sara :D

SÖT (L)

2010-09-10 @ 16:00:02
Postat av: haha

hej

2010-09-10 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0