delsjön med klassen ♡

hej sötnosar !
har 2 frågor.
1. det känns inte som om några läser, men om ni gör det kn ni väl bara slänga in en liten kommentar, det tar 3 sekunder.
2. vill ni att vi/jag ska lägga upp mer grejer på hårprodukter, smink och sånt jag använder? säg till isåfall!

dagen: gick upp halv 7, åt frukost och fixade mig och allt sånt ni vet.
sen tog jag spårvagnen till skolan.
kom 10 i 8, så hade vi teori på orienterings provet.
tror det gick ganska bra.
sen tog vi 3an från mariaplan till valand.
så bytte vi till 5an där.
så skulle vi gå 2.5 km till delsjön.
henrik va med också, för er som inte vet är det våran gympalärare :)
så gick och gick vi, asså jag och felicia ba '' ABOW VI GÅR INTE ETT STEG TILL '' efter typ halva vägen x)
vi var helt utsvultna och trötta ..
haha iallafall så gick det skit seegt med en blytung väska.
till slut kom vi fram.
vi ba ÄNTLIGEEEN !
men dt va skitfint & så.
vi börja med att äta (a)
sen tog jag, jasse, jonte, alfred & svante en boll och typ höll på med, det va kul fakitskt :o
så grilla vi :D
och sen vid 12 bar det av hemåt igen.
dryyyygt.
så tog va 5an till valand och bytte till 3an där.
haha, vi hade askul på spårvagnen ;D
bara ni fattar ♡
6c jag älskar er !
bästa klassen nånsin ♡
iallafall så gick jag av på chapmans torg och gick hem.
och nu sitter jag här med godis :]
jag har äntligen laddat över bilderna från mobilen till datan,
så ni får dom nu (L)


valp attack, passar på att ladda upp lite andra bilder från sommaren också <3

haha aw (L)



bilden är sjukt fin, stolt fotograf (h'<3



jag, mathilda, sara & patricia <3

jag och jasmine igår, jag var ju så himla fin :D<3

det kallas oseriös :)(L)

älskar dig (L)

<3

jag och patricia på liseberg <3

söderbärke .. <3

söderbärke igen <3

flumeride :DD

balder :D, man ser typ inget :s<3

det var typ allt, kanske bloggar mer sen, puss/minna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0