cupcakes :D<3

sho bre :)<3
kom nyss hem från nora.
jag, hon, och felicia bakade cupcakes som blev bra till slut :D

dagen:
gick upp, sminkade mig, åt frukost.
sen skjutsade mamma mig till skolan, för det var verkligen pissväder.
först hade vi språkval (franska) på sanna.
sen gick vi tillbaks till kungen i ösregnet.
så hade vi matte, seegt.
sen SO, sen svenska, sen bamba, sen slöjd, blev klar med mitt FINA gosedjur ;)
aja sen slutade vi.
så gick jag & nora till coop och köpte lite grejer som vi behövde till cupcaksen,
och Felicia gick hem och hämtade florsocker x)
sen gick vi hem till nora och började baka.
egentligen skulle vi gjort chokladmuffins som botten,
men dom hade bara pyttelite kakao, och den behövde vi till frostingen.
så vi fick gå ner till deras granne och fråga om dom hade kakao,
men det hade dom inte :(
så vi fick göra vanliga muffins.
men det blev lika bra.
så skulle vi göra en till smöricing,
för den andra var ganska lite.
så hade vi inte tillräckligt med florsocker, så vi fick gå ner till grannen igen.
men då öppnade han inte xD
så vi gick upp och knackade på deras granne som bor över dom.
men dom var inte hemma, och dom bor i ett stort hus, så en bor längst ner, noras familj i mitten, och dom andra högst upp på vinden, och dom kan inte låsa sina ytterdörrar, så dom har en dörr längst ner som dom låser.
så vi gjorde ett litet inbrott hemma hos dom, men dom hade inte heller nåt florsocker, så vi fick gå till grannen på andra sidan gatan, och dom hade :D
så gjorde vi färdigt frostingen och karamellfärgade den.
så fixade vi färdigt dom :)<3
sen var jag och felicia tvungna att gå hem, så skulle vi släppa in noras kaniner i deras bur, så blev det lite flumm xD
vi fick in dom iaf,
sen gick jag och felicia hem, och typ dampa loss, haha älskardig :love: (vet inte om det blev en smilis)
bilder kommer nu iaf.

1.


2.


3.







mitt fina gosedjur ;)<3


bjuuud :)

puss,

bjuuud :)


Kommentarer
Postat av: minna

oj det blev fel :$ <3

2010-09-14 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0