jag älskar dej simon dahlén (L)

hejj sötnosar. har inte kunnat Blogga på typ 3 dagar, för först funkade inte internet, och sen hann jag inte sitta vid datan, men nu när det äntligen funkar så får mamma damp och säger att jag inte får sätta på den, och då så dampar jag, och så blir det bråk :) iallafall har dom här dagarna varit helt underbara, igår så var det kort dag i skolan, slutade 12.20, och då var jag med massor. sen på kvällen var det disco, så jag, gina och patricia fixade oss hos mej, och så kom vi till discot kl typ halv 8. det var nice :) sen när det typ var slut så frågade atila på nora och simon på mej och joar på lollo (a)
aw
det blev ett ja för mig och nora och ett nej för lollo, måste säga att simon är en helt underbar kille, älskar dig otroligt mycket. men direkt efter discot var jag och patricia tvungna att gå hem. för hon skulle sova hos mej, så vi stack hem och bara myste och åt chokladbollar (L) sen vid typ halv 2 somna vi, vi var jättetrötta .. sen på morgonen vaknade jag halv 8 -.- vet inte varför men jag vaknar alltid skit tidigt när folk sover hos mej. iallafall så snacka vi till typ halv 12 och då gick vi upp och åt frukost. sen hämtade Jasmines mamma, pappa, hon och simon mig, så åkte vi till åby, det var sjukt kul :D iaf så hämtade mamma oss sen och så åkte vi till mc donalds för jasmine var typ jättehungrig, hon köpte 4 såna där små hamburgare för 40 spänn x) laddar upp bild sen. sen åkte vi hem till jasse och lämnade hennes grejer, och så tog jasse cykeln och jag och simon gick hem till simon för vi skulle lämna hans grejer också. sen tog vi hans cykel och skateboard och stack till ginas gård. det är skitkul där jag svär :D och jag är bäst på att åka skateboard, inte -.- åker typ in i allt och alla :( och gissa vad jasse gör när hon tror att ingen ser, hon står och rapar :o haha :) sen drog vi tillbaks till simon och var där lite. sen var jag och jasse tvungna att dra, så vi gick hem, och när jag kom hem fick mamma ryck för att jag kom en timma försent.
så nu har jag städat hela mitt rum och tv rummet.
puss, minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0