stan + patricia <3

hej sötnosar
minna här
förlåt att jag inte har bloggat på ''länge''
men har helt enkelt inte haft tid
tur att patricia har gjort det
iallafall så i förrgår
så gick jag och jasmine till skolan ganska tidigt
så vi kom typ halv 12
och då var joar och jonte redan där :o
haha vi trodde att vi helt klart skulle va först
men så när klockan blev 12
så ropa han upp alla
buhuu louise kommer inte förrän på måndag ;(
ni kan inte fatta hur mycket jag saknar henne
men så fick vi bulle & saft
och typ 7 papper -.-
jag hade typ en pytteliten väska
så dom fick nästan inte plats xd
gud vad jag babblar
men iallafall så var jag med jasmine efter skolan
vi hade ruuuligt
fast kommer inte ihåg vad vi gjorde
men sen igår så blev det ju att vara i skolan kl 8
gick ganska bra faktiskt
kom 1 minut i :D
känner mig duktig
och så hade vi bild först
sen svenska
sen matte
sen engelska
och sist men inte minst
lunch
pastasallad
mums
och ja då slutade vi 20 över 12
och det kommer vi göra på alla fredagar
göttmos
efter skolan så var jag på gröna med
nora, jasmine, gina, joar, atila, noah, james, simon & alfred
haha skitkul
jag, jasmine & nora är bäst på krabban :)
sen gick jag och jasmine till mm och köpte godis
jag köpte 3 nötkräm 1 snusklubba och en tennisboll,
vadå älska nötkräm ? :o
hihi
sen gick vi hem till jasmine och ladda ner nån film som jag inte kommer ihåg vad den hette xd
och såg på den
den var inte direkt den bästa jag sett
den får 2/5
heh
sen gick vi till morgans gård och flumma sönder
tänker inte berätta vad vi gjorde
pinsamt ju ;$
jasmine tvättade håret i en vattenslang :D
aja
sen skulle jag ätä på red lion med mamma, helge och ärtan
tog ribs ofc <3
dom är så sjuuuukt goda :o
sen skulle jag gå på toa
och så var emelie och bella där nere :D
så frågade dom om jag kunde göra något när jag hade ätit färdigt
det kunde jag ofc ;)
så jag skyndade mig att äta upp
så gick jag ner till gröna och mötte dom
haha vi typ cykla runt på en liten cykel i regnet ;D
flumbarn
sen var emelie tvungen att gå hem kl 8
men jag och bella fortsatte cykla
sen cyklade vi bort till turken
och så stog det '' toabesök kommer om 5 min ''
men han öppnade till slut :D
jag köpte 2 apklubbor, vafan heter dom ? xd
och en sån där blå trekant you know
och en lakrits dödskalle
och så cyklade vi hem till mig och fixade hemmaspa till mamma för hon skulle låta bella sova öbver för att vi är så himla snälla
men nähä det gick inte för sig -.-
jaja sen vid halv 11 följde vi bella till mariaplan 
så gick vi hem igen
sen hade jag ansiktsmask :)
det var det
idag snart så ska jag och mamma ner till stan och hitta skor till mig
och en baseballjacka (L)
kan ladda upp bild sen
och sen ikväll ska patricia sova hos mig 
ff till typ 2
för mamma ska på 50 årsfest :D
kommer bli nice
men nu måste jag dra

outfit
jeans - kappahl (?)
hellokitty strumpor - h&m i schwiez
randig t shirt - kappahl
underkläder



måste ha !


måste ha !

långt inlägg wihu (L)
puss/minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0