spanska.

jahaaa.

nu sitter jag och över spanska till imorgon (:
kulkul (a)

orkar inte ett '' långt '' inlägg just nu, kanske bloggar lite senare.
är aptrött.

*gäsp*

höhöhöhö.'

bara för att handbollslaget vann mot fotbollslaget på fångarna på fortet igår (y)
ngn som kollade ?
dt gjorde jag iaf.
magnus wislander/slangen va med :DD
bara för att jag har träffat honom (:
hihi (a)
på handbollslägret som jag var på, där var han.
kuuulkuuul.
men jag kände mig jättekort haha.
och inte bra på handboll när alla andra spelade.
menmen.
man var ju där för att lära sig ?
right?
ah.

men nu tror jag att jag ska fortsätta med spanskan.
jag vill ju kunna den till första '' förhöret '' liksom ;))
men det tror jag ska gå.
Daniel är jättebra på spanska. :o
Vill också vara så bra xd
menmen,
man får öva liksom,
då blir det ju enklare.
hähä.
men nu måste jag '' plugga '' lite (;
haha.

btw, innan jag slutar med detta inlägget så måste jag berätta en grej.
några i klassen ska vara med och göra en film (y)
treeeevligt.
höhöhöh.
det är alla tjejer i klassen, gurra & simon.
haha.
den kommer nog bli bra.

vi : elisabeth, hur lång får filmen vara?
elisabeth : ungefär 5-10 minuter
vi: ööhm, vi hade tänkt att göra den ungefär 40 minuter :o
elisabeth: nejnej! alldeles för långt!
vi: men elisabeth, det blir liksom ingen film på 5-10 minuter.
elisabeth: aja, men inte mer än en halvtimme.

hahah.
vet inte riktigt om den blir en halvtimme.
kanske blir 30-40 minuter.
vi får se hur lång tid den måste vara för att det ska bli bra och så att den hinner att bli klar så att vi inte måste lägga ner det och helt plötsligt vara klara mitt i liksom.
det blir ju inte bra.
men det löser sig nog tror jag.

ha dt så bra så länge.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0