sjukt kul dag med dom bästa (L)

tjo alla ;d
minna här.
kom nyss hem efter en sjukt kul dag med dom absolut bästa.
först gick jag upp vid 7, så sminkade jag mig och tog ut mina flätor som jag hade sovit med.
haha gissa om det blev lockigt ? xd
förlåt med jag älskar faktiskt mitt hår :$
jaja så klädde jag på mig och åt breakfust.
outfit idag var t-shirt - gina tricot, vitt linne - h&m, svarta tights - ?, så gick jag och mötte jasmine i mina trappor.
så gick vi till skolan, vi hade ingen aning om vad det var för första lektion så vi trodde det var nåt på kungen, men det var såklart på sanna -.-
så skyndade vi oss dit, men kom 10 minuter sent ändå.
så hade vi tyska och sen massa andra lektioner, maten i bamba var bläää, spenatsoppa, euuuw.
efter bamba skulle vi egentligen haft syslöjd, men inger var inte där så alla som hade syslöjd fick sluta.
så tog jag, james, noah & nora spv hem till noah, så kunde vi inte vara där för hans pappa var hemma och sjuk.
så vi gick till det livset på andra sidan gatan och köpte piggelin, tack <3
så gick vi till hans gård och hade lite kul.
så orkade vi inte vara där längre, så vi åkte till gröna och mötte atila och joar, så frågade joar chans på nora, aww (LL)
men hon svara nej ._.
så gick jag och nora till skolan igen, för hon skulle vara med lollo och jag med jasmine och felicia.
för vi skulle öva på uppvärmningen till dom små som ska springa skoljoggen imorgon, så gjorde vi det och flumma lite.
så åt vi mackor för vi var skeeta hungriga.
sen skulle felicia hem :(
och gissa om hon glömde något ?
såklart sin mobil och sina örhängen x)
så jag ska ta med dom imorgon.
sen tog jag och jasmine cyklarna ner till gröna.
men vi var inte där, utan vi cykla bort till MM och köpte godis.
mamma tvingar mig att ha cykelhjälm, men har den inte på mig utan hänger den på cykeln -.-
aja, så cykla vi till mimmie och så var hon med oss, så cykla vi 3 ner till röda sten och flumma ihjäl oss, jag typ stog och dansa till skaka rumpa framför massa folk xD
men ah, vi orka inte vara där mer så vi stack till gröna igen.
så var gina, olivia, lova och fia där :D
så vi var med dom, älskar eer <3
dom är fan fett underbara människor :o
har ingen bild på olivia, gina och lova, tror jag har på fia, ni får dom nu :)<3
puss&kram/minna

bilden på fia har försvunit ;o  så ni får en på felicia istället <3
bilden på fia har försvunnit ;o
så ni får en på felicia istället <3


jasmine, haha längesen <3


HAHA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0