sjuk ;( <3

hej på er
minna här (hh'
har inte bloggat på typ aslänge javet,
men tur att patricia har det då hihi :)
idag har jag bara tagit det lungt eftersom jag är sjuk ;(
hade lite feber i morse och är typ jätte snuvig och hostig
hostar och nyser typ 24/7
så tror inte det blir nån skola för mig imorgon ..
men iaf så åkte vi hem till ann-charlotte för några timmar sen
för vi skulle kolla på hennes kattungar & typ träffa henne
för er som inte vet är det mammas jobbarkompis
så fick vi fruktsallad :D
och kattungarna var liksom bara 2 veckor
GOOOSCH
ja ba '' ooooh maaaaaj gaaaad vad söta :o ''
har bilder men orkar inte ladda in dem till datan
sen på vägen hem gick jag in på video time och köpte godis
1 påse gräddkola, 1 påse djungelvrål och 1 japp för 26 spänn ;)
haha fetto 8'D
ehm,
orkar inte blogga mer
~ outfit
leopard tights - h&m
jeansshorts - new yorker
nike tjocktröja - intersport
its not me its you tröja - gina

dt var la allt
pusshej/minna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0