pluggis d;

Jag känner mig som världens pluggis ..
Vi fick sånnahära papper med uppgifter, och jag ville ha ngt att göra när jag kom hem, så jag frågade elisabeth om jag fick ta med dom hem.
Ni skulle sett hennes min.
höhöhöh. :D
menmen,
vet inte om jag orkar just nu,
har typ 25 spanska glosor att göra.
Gissa vem som kommer att ha fel på onsdag (a)
tyvärr.
Men seriöst.
25 glosor,
vem orkar plugga just nu , ?
latiiiis :o
menmen.
Idag var jag i skolan då.
Jag var nog lite trött för det kändes som om jag sa lite fel grejer hela tiden.
lost ..

höhöhö,

a: man behöver inte ta med väskorna,
vi ska upp hit sen igen.

jag: men hallå? vi ska ha gympa !?


hade redan glömt att vi hade aft gympa på lektionen innan -.-


btw, jag känner att det bara är jag som bloggar.
Minna eller någon gästbloggare har ju inte gjort ett inlägg på hur länge som helst ?
har jag rätt ?
ah, det har jag (:
hihihih,

Jag har megasuperduperhjärna,
bara för att jag är onormalt smart :DD
HAAHHA :o

någon som vill att jag ska göra ett collage på dom eller något?
bara säg till.
skicka bild isf.
:DD

det är ruuuuligt (a)
bara för att jag inte har någon humor (y)

eller ingen humor som någon fattar asså.
den kallas humor på högklass (:

menmen, orkar inte blogga mer nu,
ska liksom jobba lite ;))
nää, men bloggar lite senare kanske.
nu är det faktiskt minnas tur att blogga tycker jag.

puss,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0