mysig dag <3

sho bräh :]
idag har jag bara slappat,
asså fy vilken hosta jag har :s
den går bara inte bort,
men imorgon ska jag nog gå till skolan igen,
är mkt bättre nu.
aja lite om dagen.
gick upp vid 9 och åt frukost och så
sen kollade jag lite på tv och satt vid datan lite,
datanööörd 8'D
iallafall så kom mormor kl 1 och gjorde lunch till mig för att jag inte är så himla proffs på det..
så va hon här lite,
sen lite senare kom morfar också,
så fikade vi.
sen åkte dom hem och jag satte på jönsson ligan,
nolifeeeer,
har verkligen inga bra filmer hemma ..
sen kom mamma och så lagade hon middag
sen duschade jag och och tvättade mitt hår.
sen har jag inte gjort mkt mer,
mamma fixade så skolfotot kommer hem snart,
det kommer inte bli bra,
för det blir det aldrig -.-
men lägger upp bild på det sen när det kommer.
vi måste bli bättre på att ladda upp bilder på bloggen,
det blir så tråkigt annars.
men min cam dampar sig som sagt,
det går inte att ladda upp bilder från den,
och jag pallar inte ladda över från mobilden,
det tar så himla lång tid :/
kanske kan koppla in den andra camen till laptopen (denna)
om det nu går
jaja,
ha dt bra
puss / minna (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0