mathilda gästbloggar :)

heeeeej supermegafina apor :)
ehe ,
idag har jag varigt med patricia och minna aåklart
det va fett nice ,
pluuuuuuuus jag och patricia va fjortisar i regnet , ni får INGEN bild från det :)
dom är mina storasisters :)
yeeeeeh inte dina ,
nananannana *retar*
aso jag gästbloggar inte bra :oo
jag tkr nikan fortsätta att skika in i deras underbara blogg ,
för dom skriver så mkt ruuuuligt och dom är superdupermega söta troll c:<3
vill ni ha bilder ?
oh yeeeeeeah


jag är ovig ;o /Patricia






haha typ lite bildbomb ;o<333
puss / mathilda

Kommentarer
Postat av: ffia

fin blogg :D

2010-08-16 @ 22:21:39
URL: http://fiamollerstedt.blogg.se/
Postat av: mathilda vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

dumma dig patricia ,

du tog bort bilder :(

2010-08-17 @ 00:13:11
Postat av: nathali:)

hahaha det ser skojj ut:)<3

2010-08-17 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0