mammas jobb (:

Hej allesammans , (:
Ni sitter jag på mammas jobb och väntar på att jag ska gå in och svara på lite frågor om nån internetgrej , :D
kul ?
jag vet inte riktigt än, men det hoppas jag att det blir.
hähä ..

idag var det skola '.'
ganska kul (:
skolfreak ? o':
näe, inte speciellt mke, men det är la int '' jättetråkigt ''.
började kl 8 -.-''
första lektionen hade vi matte,
sen blev det geografo & biologi typ.
efter det var det engelska.
typ nån grej om en elefant & en tiger som tyckte att dom var dumma ?
eller ngt sånt i den stilen.
även typ att man skulle kunna : an eller a.
typ an elephant
eller a tiger
höhöhöhö ..
det va la ganska kul ändå, det var ju inte så svårt ;))
snart är det väl min tur att gå in och svara på lite frågor !?
jag bloggar nog lite senare för att berätta lite hur det var och vad det var för frågor.

ring / messa om det är ngt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0