linda bv imon ♥

hej alla,
kom hem från patricia för en stund sen,
haha dagen har varit bäst,
vi vakna vid 10, åt frukost, fixa oss osv,
sen gick vi hem till patricia,
och så tog hon sina tabletter,
sen gick vi till linneplatsen och tog 6an till lisse,
kom fram vid kvart över 1 typ.
så gick vi till balder,
för patricia skulle filma,
gick inte så bra om jag får säga det själv,
hon börja filma i backen upp, och precis när nerförsbacken kom,
så ropa dom som jobbar '' LÄGG GENAST NER MOBILEN ''
haha, fyfan vad vi skämdes när vi gick av ;$
haha iaf så åkte vi lite grejer,
och köpte king wings och godis,
åh, king wings är onaturligt gott ♥
jaja, vid halv 6 tog vi 8an till sahlgrenska,
för 6an kom inte förran om 12 min -.-
iaf så gick vi upp vid husen där vid hållplatsen/kyrkan,
så hitta vi en gräsmatta,
så vi gjorde lite gymnastik, ♥
patricia stog typ på händer, och jag gjorde handvolter,
sen gick vi hem till patricia och lämnade hennes grejer,
sen gick vi hem till mig och åt och var där lite.
efter det gick vi till patricia igen och hon tog sina tabletter,
sen gick vi bort till en annan gräsmatta och hade lite kul,
kvart över 10 var patricia tvungen att gå hem, så jag föjlde med henne,
så var vi där lite och flumma ihjäl oss (a)
sen vid halv 12 gick jag hem,
så ja, det var väl allt,
imorgon, eller idag för att kl är över 12 ska jag vara med linda bv,
har saknat henne helt sjukt mycket!
ska bli så himla kul att få träffa henne. <3

men pallar inte blogga mer nu,
men ni kan få en ful bild på mig för att jag är snäll :)




Kommentarer
Postat av: mona**

söt<3

2010-08-18 @ 11:01:35
URL: http://monatamara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0