jasmine <3

hejj bloggish
kom hem för ett tag sen
måste säga att dagen har varit bäst
satt ju hemma och bara chilla till kl halv 6
då tog jag spv hem till mami
men direkt när jag kom hem stack jag till jasmineälskling
ni kan inte fatta hur mkt jag har saknat henne :o
men illafall så när jag kom dit så åt vi tårta
för nina (jasmines mamma) fyllde år
älskar dig
och den var gooood :)
sen fixa hon sig
och så stack vi till gröna
men vi palla inte vara där
så vi stack till morgan istället
och fråga när vi börja imorgon x)
klockan 12
lyyyyyx
sen gick vi till mimmie
för vi skulle kolla om hon var hemma
men det var hon inte
så var linda där
så vi var med henne
gick typ runt i hela majorna
för vi inte visste vad vi skulle göra
så till slut gick vi till en gård vid gröna
också finns det en sån där stång som man gör krabban
så jag typ hållde på med den
så skulle jag göra en kullerbytta ni vet
så typ var den jättekort
så jag slog i huvet
asså ni skulle hört
det bara BOM
jasmine typ skrek :o
så typ fråga hur det gick och blabla
kommer fan få en stoor fet bula där :s
aja
iallafall stack vi hem till mig sen
för jag och jasmine skulle äta
så linda följde med oss
tacos
mums <3
sen stack vi till gröna
men så skulle linda hem
så var jag och jasmine där
så kom jonte, joar och vilda
så va vi med dom lite
men vilda var tvungen att gå direkt
så vi va med jonte och joar
så börja det spöregna
så jag och jasmine sprang till mm
och köpte godis
så kom såklart jonte och joar och typ tiggde godis
som vanligt -.-
så dom fick en pytteminimegaliten bit av mig (a)
ehm sen skulle dom också hem
så jag och jasmine gick runt i regnet
och till slut gick vi hem till jasmine igen
för det blev kallt
så vi var där lite
sen så skjutsa nina och jasmine hem mig
och nu har jag duschat och tvättat håret :)
tack för en underbar dag (L)
älskarer

imorgon börjar skolan som sagt
.________.

jaja
det var väl allt
hadetbra
/minna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0