hemma från minna,

hej alla, patricia här.

känns som om jag inte har gjort ett inlägg på jättelänge -.-
men nu ni, (:
vet inte om det kommer vara jättelångt, men jag skriver tills jag inte orkar mer och tills jag inte har mke mer att skriva.
jaha, förrgår till igår sov jag hos mormor, älskar dig ! ;o <3
sen åkte vi och handlade, fick en tröja av mormor (yy'
orkar it ta bild ;)
sen träffade vi kusin & moster också:D
så vi gick runt lite och så (:
ååh, varför ?
dom är slut och jag är sur , xd
jag viiiill haaa nuuu ;oo


viiiill haa oo:

eller den ? ;oo <3

den finns inte ? :(

menmen ..

 



den e också snygg ? :o

jag måste ha ngn av dom snart,

jaja.

igår till idag nanade jag hos minna ;p
kuulkuul.
när vi hade lagt oss somnade jag efter typ 1 minut (;o)

menmen,
på morgonen vaknade vi typ kvart över tio.
vi gick upp och åt frukost kl halv 12 (a)

sen skulle minna till hennes mormor & morfar.
Ulla (minnas mamma) och minna frågade om jag kunde följa med, men såklart gick inte det.
snart ska jag dra ut till mormor igen med mamma (och pappa eller !?)
ah,

smsa/ring om ni vill något ,












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0