bloggar lite till :D

hej alla, patricia här igen (:

det var inte riktigt min tur än, så jag bloggar lite till (yy)
tummen upp ?
haha,
inlägget kommer inte att bli så långt, har inte jättemke att skriva just nu.
menmen, kul att skriva lite så man har ngt att göra -.-
boring att vänta vättni ;o
efter att en '' kvinna '' som heter Karin
har frågat mig om internet grejen så drar jag nog hem tror jag.
läser läxan, fixar bokpapper & sen kanske sätter mig vid datan eller ngt annat.
vad ska jag mer säga ?
vet inte riktigt men jag '' pladdrar '' på ändå.
javet, jag är urtråkig att dras med.
imorgon blir det inte så mycket lektioner tror jag, elisabeth sa ngt sånt.
sen onsdag vet jag inte, typ gympa & handbollsträning.
torsdag ?
kanske bio med den saknade bästavänen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0